chase your dreams

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Amanda Holmberg - 1 december 2009 23:27

Har inte gjort några uppdateringar på min blogg nu på flera dagar. Saken är den att jag varit upptagen till en sådan grad att jag inte orkat göra annat än sova och äta utöver arbetet.


Torsdag-söndag har jag jobbat hela dagarna och varit hemma kring nio då jag gjort middag och efter maten har jag, minst sagt, däckat för att vakna till en ny arbetsdag. Måndag blev rush på stan med Enbom och ett uppskattat besök på Waldorf med henne, otroligt trevligt att umgås igen efter ett långt uppehåll! När man inte sovit tillräckligt blir man dock seriöst helt slut i kroppen efteråt.


Sov till 14.00 idag och kände att jag var i stort behov av mer sömn, men jag vill inte vända på dygnet i onödan, ska jobba torsdag igen och imorgon bär det av till Luleå igen. Känns som om jag behöver någon sport att syssla med så jag får mer energi. Gör inget annat än jobbar och sedan sover för lite just nu och det sliter grovt. När jag får min lön ska jag släppa loss på stan bara för att trösta mig själv, haha!


Julen närmar sig och jag ser fram emot det men ändå inte. Kan vara för att jag känner mig trött just nu och faktiskt aningen deprimerad. Fråga mig inte varför jag känner mig nere för jag har massor att se fram emot och jag har vanligen en överdrivet possitiv inställning till saker och ting. Men jag antar att det måste jämna ut sig ibland?


Keep it up, dont slow down, never ever give up

then you will finally reach your dreams

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards