chase your dreams

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Amanda Holmberg - 29 december 2009 04:21

Har varit helt otroligt upptagen på det senaste. Bloggen har som fått lida nederlag ett bra tag och därför tänkte jag passa på att hälsa god jul och gott nytt år till alla innan jag sover för natten eftersom jag inte vet när jag kommer hinna med bloggen igen ^^


December har varit full av utgångar och jobb. När jag varit ledig har jag i princip sovit! Julafton var fullspäckad med godis, familj och vänner (självklart julklappar också, tack! uppskattade dem verkligen).

Jobbat måndag, jobbar tis-ons och har ledigt nyår. Sedan är det jobb från fre-mån på schemat. Kan bli mer, men jag hoppas på att få ta en tur till stan med Markus någon dag, kanske går att klämma in.

Nyår kommer innebära finmiddag med några av mina favoriter från tuna och möjligen utgång för att ringa in det nya året!


Förstår ni min upptagenhet? Min tid sugs iväg av jobb och den ringa fritid jag haft just nu har gått åt till att hålla uppe mina vänskapskretsar, vill ju inte att någon ska känna sig dissad eller bortglömd, men ni vet att jag älskar er alla ^^



when you live you must lern

to lern you must live

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards