chase your dreams

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Good News!

Av Amanda Holmberg - 29 oktober 2011 23:15

Hellu!


Fick besök av min syster och hennes kille Anton imorse, var dödstrött och Becka väckte mig med att sedvanligt sätta sig på mig. Vet inte om jag reagerade särskilt mycket, men jag steg i alla fall upp ett tag senare och sa hej åtminstonde - vilket var ganska starkt gjort i mitt trötta tillstånd om jag får säga det själv!


De for till Boden och badade med Sara och Fredrik på Nordpoolen och frågade om jag skulle med, men hade ingen lust när de hade varsin kille vid armen och min gulle ligger sjuk! De hälsade på Antons mamma och åt middag där efteråt vad jag förstår och Becka ska tydligen förbi hem imorgon igen. Förhoppningsvis inte samma tid eftersom jag jobbar inatt.


Cam abuse x)

   


Nu till de goda nyheterna: Mitt objektiv ska äntligen vara färdig för hämtning på måndag!

Kan alltså börja använda min egen kamera igen mycket snart och ska kolla med chifen om Western Farm nästa lördag är en tillräckligt bra återinvigning. Ska ta det med honom imorgon när helgens löningsstojande är över!


Nu ska jag luta mig tillbaka och se någon film medans jag väntar på Olivers att fyllas till bredden innan jag beger mig dit för att blixtra lite med lånekameran en sista runda!


Trevlig kväll! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards