chase your dreams

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Amanda Holmberg - 19 oktober 2011 19:44

Hejsan och god kväll!


Har varit hemma hela dagen idag och varit lite ledig från ALLT! Till och med mig själv nästan...


Utsikten från Lövskär för någon dag sedan!

 

Det har faktiskt varit skönt med en dag att bara slappa, men jag kunde tyvärr inte hålla mig helt stilla eftersom det låg saker som kommit från sin plats i mitt rum. Slutade med att jag städade hela rummet och skåpet med alla mina saker innan jag var nöjd till sist.


Enda som saknas nu är ett varv med dammsugarn och kanske ett par nya sängkläder, är egentligen ganska petig med att byta, helst kuddens örngott eftersom det blir smutsigt fortare än man tror!


Mamma och pappa har varit till affären och det blev tacogratäng till middag. Tror mamma var på ambitiöst humör idag.


Jag har dessutom börjat kolla ut outfit till halloween. Kan inte bryta traditionen med att åka på maskerad nu när vi uppehållit det i tre år hittills! Kommer dock inte avslöja vad jag ska gå som eller var det blir, för när det gäller plats har vi inte bestämt oss ännu. Med andra ord är inget egentligen bestämt, bara spekulationer.


Har inte mycket mer att säga just nu, hoppas ni får en trevlig onsdags kväll fast det blåser och regnar ute. "Inget båtåkande blir gjort i dessa väder"!


Oyasumi nasai ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards