chase your dreams

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Regn och rusk...och plugg!

Av Amanda Holmberg - 22 september 2011 23:34

God kväll!


Sitter vid datorn efter en varm dusch och någon timmes pluggande. Kom nämligen in som reserv på Japanska utbildningen på distans via Umeå universitet igår! Första jag gjorde när jag vaknade idag var att sätta mig och försöka komma ikapp med en del arbete som jag nu ligger efter alla andra med eftersom terminen redan startat för två veckor sedan, men jag misströstar inte.


Har varit och jobbat i hamnen som avbrott i pluggandet nägra timmar och nu sitter jag här och känner tröttheten komma krypandes in bakom ögonlocken. Man blir super trött av att åka båt i storm (för det stormade bokstavligen)! Nu är det ledigt två dagar i alla fall, hinner alltså försöka komma igen med skolarbetet utan större avbrott under helgen.


   


Ett snabbt besök på stan för att beställa en bok (till skolarbtet) och lämna in kameran på lagning skulle dock behövas snarast imorgon så att jag får det gjort så snabbt som möjligt!


Nu ska jag ringa älsklingen innan jag lägger mig för att sova.


Oyasumi nasai ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards