chase your dreams

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

In the summer night!

Av Amanda Holmberg - 2 juli 2011 02:15

Sitter och kollar på när Terence försöker få igång Starcraft 2, tydligen har det blivit något knas någonstans efter ett längre spel uppehåll, men nu verkar det fungera.


For in till stan och tänkte dra en snabb sväng genom Kafelino då jag upptäckte att det var stängt! Det har tydligen varit det sedan i måndags och kommer vara det även imorgon innan det sätter igång igen. For runt och kollade lite när jag ändå blev tvungen att åka runt hela stan för att ta mig tillbaka och kunde konstatera att det var väldigt lugnt! Lite oväntat på en fredag mitt i sommaren, men jag antar att det är flera som vill ha semester?


Yeah, trött och lite små lockig från det fuktiga vädret!

 

Blev i alla fall en kort vistelse innan jag for tillbaka mot Munkeberg. Köpte en french hotdog på vägen och imorgon blir det mest troligt middag på Bishops! Har inte ätit där, men det har fått bra betyg på internet och någon gång ska väll vara den första!


Nu ska jag luta mig tillbaka, natti natti ;>

 
 
semlan

semlan

2 juli 2011 14:27

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg. för större chans att vinna följ mig på bloglovin

http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment

http://www.semlanofc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards