chase your dreams

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Amanda Holmberg - 3 juli 2011 18:01

Hejsan!


Visste inte om jag skulle skriva något idag eftersom det inte hänt något. Var meningen att det skulle bli bad i Boden, men jag var alldeles för trött för det efter flera nätter i farten och vaken. Hade garanterat drunknat efter två minuter!


Blev inget Bishops igår, men jag borde förstått det eftersom det aldrig blir som man tänkt sig nu förtiden. Allt är suddigt på något vis. Det var dock inget speciellt eftersom det skulle med andra dit, inte bara jag och Terence, det händer inte..

Mr. for och festade med sina vänner istället, jag hade fått följa med men jag förstår inte varför man ens bjuder någon om man inte har tänkt att den ska vara med på hela grejen. De skulle nämligen till Bishops efteråt var det tänkt (blev inte av) och jag är för ung för att vistas där på natten. Det blev en : du kan ju göra vad du vill efter för vi ska då dit situation -  och då kändes det inte bra vilket gjorde att jag hellre stannde på Munkeberg och spelade Rift.


Klicka på bilden för mer info!

Kommer dock inge längere i Rift nu, har ju inte köpt spelet utan kör på prov och man kommer tydligen inte högre än lvl 15 om man inte betalar för sig. Känner mig dock för snål även om det är roligt, precis som att jag inte tycker jag har råd med Wow heller. Det är dock rea på spelet just nu och om jag bara kan överväga om det är värt det kanske jag lägger ut på det i alla fall, men vi får se!


Nu ska jag läsa lite manga och bara ta det lugnt, samla energi för veckan ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards