chase your dreams

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Såg lite film..

Av Amanda Holmberg - 12 augusti 2010 19:35

Haft lite film noja på senaste och tänkte dra upp de två senaste jag kollat in:



Var helt okej, ger den 7/10 eftersom jag tyckte det saknades mer jobb på magidelen, men det är jag det. Nicolas Cage var för övrigt suverän som vanligt, han visar att bara ännu en gång att han kan spela lite allt möjligt. Erkänner att han är en av mina favorit skådisar :)


Eftersom jag missat att se den tidigare tog jag mig an den i samma veva som jag ändå hade filmkväll. Den får 9/10 eftersom den aldrig kan toppa ettan som helt klart var bäst, men den är definitivt sevärd !


Och nu ska jag fortsätta med mitt städande här hemma. Flyttar ut ur lägenheten nästa fredag och känner att jag vill börja i god tid. Rensar mest alla saker hemma som jag inte behöver sista veckan eftersom pappa kommer tisdag eller onsdag och hämtar det mesta. Kommer kännas tomt att fara härifrån eftersom jag verkligen gjort mig hemmastadd under sommaren. Man ska dock alltid se framåt och vi ser ju var jag hamnar härnäst? Göteborg? Norge? En ny lägenhet i stan? Möjligheterna finns bara man tittar efter ordentligt!


Väntar två besökare snart och tänkte hinna röja lite innan de klampar in folk i min allt för röriga lägenhet!


sayonara ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards