chase your dreams

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Amanda Holmberg - 10 oktober 2009 23:15

Vägrade stiga upp innan tolv, hade inte fått tillräckligt med sömn pga nattens aktiviteter. Inget intimt, mitt tidigare inlägg ger en tillräcklig förklaring.

Efter en aningen klen lunch tog det inte länge innan det blev aktivitet hemma. Sara och Rebecka kom inramlandes och Becka skyndade till stallet. Sara och jag satt och kollade på youtube klipp i väntan på bättre tider. Mamma kom inte långt senare hem och började stöka runt i köket och jag kom och drägglade över hennes arbete allt eftersom det gick frammåt. Janssons!

När maten var klar rullade Becka lagom in på gården och med rejält fulla magar pallrade vi oss sedan upp till mitt rum för lite roligare aktiviteter. Typisk tjejkväll kanske man kan kalla det, smink och fjanterier, men kul har vi haft! Åt lussebullar och varmchoklad till fika innan vi tittade på slutet av Italian Job och åter hamnade i mitt rum.

Just nu är det ganska lugnt, musik i högtalarna och vi roar oss med att spela "bubbel shooter" på datorn, haha!


       


  


^^ Have a nice weekend ^^

Av Amanda Holmberg - 10 oktober 2009 02:00

Dagen har rusat förbi, eller har den just börjat? Fredag var i alla fall en full dag på stan och jag tänkte göra en checklista för dagens (eller gårdagens) gång.


Uppdrag utförda:

  • basinfo - Skulle vara 1½ timme men pågick i 30 minuter
  • hårfärg - Från Åhléns, mörkbrun, kommer uppdateras

Personer jag mött:

  • Erik - På Arbetsförmedlingen
  • Cheanette - Utanför Shopping
  • Matilda - Utanför Shopping
  • Rickard - Vid busshållplatsen

Personer jag pratat med:

  • Erik - om allt och inget i hans bil under jag vet inte hur lång tid!? (länge)
  • Matilda - uptade om livet och jobb, i hennes lägenhet, innan jag skulle med bussen
  • Emma - per mobil, hon är sjuk igen stackarn (krya på dig!)
  • Tobbe - per sms, ville ha fylleskjuts, men inte som taxi vilket resulterade i att jag tackade nej!

I listan igår dock inte familjen, vilken jag umgåtts med mer eller mindre under eftermiddagen. Mestdels av tiden har jag och min kära syster varit klistrade vid var sin dator, men vi var inte det minsta osocial gentemot varandra kan jag intyga.

Har jobbat på mitt nya bloggupplägg, eller ska jag kalla det ett tappert försök att få in någon form av omväxling? Detta är i alla fall anledningen till mitt aningen sena inlägg och jag är inte helt nöjd, men eftersom det inte går att arbeta med Paint som jag önskar får det se ut som det gör. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards