chase your dreams

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Amanda Holmberg - 9 oktober 2009 11:26

Var duktig och steg upp 9.00 Ska med bussen som går 12.00 från Ale alltså går den förbi mig mellan 5-15 minuter senare. Jag skojar inte, det är stor skillnad när bussen kommer beroende på vilken busschauför som kör. Har gjort mina vanliga morgon sysslor, hörde just mamma åka till stallet och jag sitter och tar det lugnt i värmen innan det är dags att bege sig.

På fredagar har arbetsförmedlingen en baskurs två gånger om dagen och detta är anledningen till att jag ska ta bussen mot Luleå. Tänker dock ta tillfället i akt och hälsa på lite folk, tar som sagt bussen, allstå förstör jag omöjligt för någon hemma om de skulle behöva bilen medans jag spatserar på stan.

Ska köpa nya hårfärgen idag, blir självklart att lägga upp slutresultatet när jag väl är färdigfärgad. Om jag har tur är Emma ledig och villig att hjälpa mig med slingor, men det återstår att se hur det blir med den saken. Har inte råd med både slingor och hårfärg just nu!

Blir en mörkbrun nyans det är ett som är säkert, åker ändå ur håret med tiden. Sommaren har dessutom lyckats bleka mitt hår en del, även fast jag inte har särskilt ljust hår. Ingen blondin här inte och det kommer jag inte bli heller, min syster får ha sin hårfärg för sig själv i denna familjen.


Later! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards