chase your dreams

Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

mörk himmel

Av Amanda Holmberg - 22 januari 2008 23:24

Jag menar inte att det är mörkt ute, vilket det är, men ni förstår nog. Dagen har helt enkelt inte varit den bästa. Jag hade skola från 8.15 till 16.00 och mitt i dagen har jag som vanligt ett enormt, segt och eländigt hål. Dagen började med vår mini matte lektion som man aldrig hinner räkna något på och avslutades med bildochform.


Vi håller på med lera/keramik vilket är ganska kul, men jag hade annat i huvudet hela lektionen. Hur jag skulle hinna till dansen. Vi skulle bara se film, men jag ville endå vara där och dela åsikter och höra Emelies kommetarer. Det var min ljuspunkt på dagen och gissa en gång vad som hände. Jag kunde inte få skjuts, vilket ni kanske förstår av vad jag skrev nyss, och middagen blev (som jag självklart hade kunnat förstå) för sen.


När vi hade ätit klart hade bussen redan gått och det fanns inget sätt att ta sig till stan. Blev jag lite deppig? Nej, jag blev as deppig! Nu har det ganska mycket gått över, men jag känner fortfarande av mina små, obetydliga bekymmer. Jag frågade om skjuts på olika håll men just idag var det något speciellt eftersom alla var upptagna med något. Ex. jobba.


Men men, jag får se filmen hemma i helgen och säga det till Emelie nästa tisdag...en vecka...bara...huu!


Imorgon fyller Robin 18, vi ska ut och käka m.m och det får bli min lyckliga dag den här veckan. Tur att den inträffar just denna vecka så jag inte avlider av trötthet och tristess. Massor med tårta och god mat blir nog bra. Dessutom har jag kort dag imorgon. "jag ser molnen skingras en aning"


Robin..18..tårta..äta ute..kort skoldag..myspys...!


Lyckan över imorgon växer, hoppas att den håller i sig imorgon också, får väll se. Dags för en god natts sömn ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards