chase your dreams

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Amanda Holmberg - 6 januari 2008 01:06

Kanske ska berätta vad jag gjorde på nyår?! Jag och Robin for till Tuna till min Emma och hennes kille Hällan och umgicks med dem och Emelie. Det var jätte trevligt, först var det en massa snack i några timmar innan vi tog den smock fulla bussen till stan. På stan stojade vi vidare och bl.a. Hällan köpte sig mat på Matstället.


Vi var på matstället eftersom det var smockat på Max och vi hade ingen lust att stå och köa i en timme! Det hade vi inte tid med så det blev nödlösning för de hungriga. Jag var dock inte en av dem.


Efter nattmåltiden gick vi alla till kulturenshus och ställde oss där en stund och väntade. En manskör ställde sig på trappan och började sjunga men vi lyssnade aldrig på dem för vi skulle över till rondellen för bättre vyer.


Där stod vi och frös i en kvart och jag trodde fasen att handen skulle trilla av efter alla bilder jag tagit i kylan! Vi gick glada, kalla och nöjda därifrån efteråt och värmde oss. Vi fick skjuts till kallax av Hällans kusin och där hittade jag och Robin allt möjligt gott att snaska i oss! Senare kom Robins päron hem och skjutsade oss vidare till Långnäs för en god natts sömn.


Det var nog allt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards