chase your dreams

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 10 januari 2011 18:47

Somnar snart sittandes! Innan det händer tänkte jag få in ett inlägg till bara för att hålla mig vaken mest.


Det var en tjej på busshållplatsen som pratade om att första skoldagen efter lovet kändes vanlig! Skönt tänkte jag, men hon verkade inte nöjd med att det kändes lugnt efter lovet. Själv hade jag varit körd om det började med en rivstart efter jul eller sommarloven eftersom man vant sig vid sin egen rytm under ledigheten!


Kollade ju på rollerderby igår och det var faktiskt ganska roligt! Fösta delen var lite seg, men när det började gå mot halvlek och helst mot slutet av matchen var det nästan krig på planen. Mer liv där än på hockeymatchen dagen innan! Tyckte det var mest roligt när kommentatorn använde ordet "brutal" hela tiden. Det fick mig att vilja hoppa in och vara med och fajtas!


Pratar ihop sig och showar lite innan sista ronden! 


Håller på att förgå av trötthet nu och ska lägga mig och läsa ett tag för att hålla mig vaken. Förstår inte hur jag kan vara trött nu? Har alltid varit pigg på natten och trött på morgonen. Nu vaknar jag av mig själv mellan 9-10 och kan knappt hålla ögonen öppna åtta på kvällen!


Kommer bli en tidig kväll, men ett tag till ska jag väll klara ;>

Av Amanda Holmberg - 10 januari 2011 12:07

Sitter på Kulturenshus i Luleå och lånar en dator i väntan på att få fara och äta lunch! Blir Waldorf idag, de bjuder på lunchbufé för 80kr och jag tackar inte nej!


Såg the tourist på bio igår och den var faktiskt jätte bra! Den får 4 av 5 möjliga och jag tänker erkänna att anledningen är att de var för lite intima! Skådespelet var av världsklass och filmen fick mig att vilja läsa boken, men den saknade den lilla extra touchen jag ville åt!


http://www.youtube.com/watch?v=GrqpKEOF8uw


Ha en trevlig dag ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards