chase your dreams

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Beauty sleep..

Av Amanda Holmberg - 14 juni 2011 20:08

God kväll!


Sitter och myser under täcket och funderar över Minecraft som jag börjat spela för någon dag sedan. Kom på att jag misskött min blogg i några dagar, men jag måste säga att det inte finns mycket att skriva om under de dagar som gått förbi. Jag och Terence har mest myst hemma och tagit det väldigt lugnt förutom en utflykt till stranden här om dagen tillsammans med Micke och några andra vänner till dem.


   


Igår fick vi besök av Jon som vi for och åt på Max med innan han for hem mot Piteå. Vi hade faktiskt tänkt åka till Piteå idag, men vi hade film maraton under natten och det slutade med att jag somnade först efter kl.10.00 imorse då sista filmen slutat och jag hade ringt ett samtal. Sötnosen somnade en bit in i sista filmen, men har sovit lika länge som jag idag!


     


I övrigt har det mest varit sittande framför datorn eftersom det varit soligt men förvånansvärt kallt ute. Jag förväntar mig ett ordentligt åskväder när som helst efter den tryckande, sköna värmen vi hade. Det skulle vara mysigt med åska nu, då ska jag ta fram kameran och försöka fånga blixten på bild. Det som är svårt med det här är bl.a att det inte blir mörkt ute och att jag inte är säker på att man ser särskilt bra från balkongen på andra våningen. Det är enklare i Långnäs där balkongen har större vy, tänker dock testa om det går i alla fall!


Skam den som ger sig ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards