chase your dreams

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

En heldag på stan!

Av Amanda Holmberg - 8 juni 2011 20:24

Hellu!


Har äntligen kommit tillbaka från allt "stå hej" på stan idag. Började med ett filmmöte på miroi i 1,5 timme. Efter det gick jag ett litet ärende på banken och pratade ihärdigt i telefon med antingen Sara eller Becka!


Tog några timmar på Bergnäset innan båda var klar för balen, men det är själva förberedandet som är roligt för mig. Vi fick skjuts till stan av Saras moster och jag tror aldrig jag varit med om ett sådant segt biltåg förr! Det var inget speciellt från något tidigare år, men det var som att alla som klev av bilarna skulle stå och posera en kvart innan de promenerade vidare. Hoppas de får en kul kväll i alla fall!


Visst blev de fina, Becka med slipsen på sned ^^

 

Själv har man bara varit klädd för bussines idag O-O

 

Nu ska jag äta lite middag ;>

 
 
angelica

angelica

8 juni 2011 21:12

efter 10 sek kom jag på DET DÄR ÄR JU SARA. efter att ha funderat på vem det var. lol grymt fint

http://angelicato.se

 
Ingen bild

Mamma

9 juni 2011 14:50

När kommer det mer bilder. Vill se bl a HELA klänningen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards