chase your dreams

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Home again!

Av Amanda Holmberg - 6 juni 2011 20:38

Tog mig hem till sist och nu sitter man på sin vanliga plats på övervåningen i brist på annat att göra. Känns super ensamt här nu när ingen katt kommer och lägger sig i knät medans jag sitter vid datorn, men Bagheera har fått stanna hos min syster som ska känna efter om att ha honom hos sig eftersom jag inte kan ha honom just nu.


My sweetheart!

 

Han får även vara med sin kompis Emma och är sällskap åt hunden när Becka jobbar under dagarna. Ett annat viktigt plus är att han är fri att gå var han vill i lägenheten, vilket begränsat honom från alla andra djur och liv hos mina föräldrar tidigare. Känns skönt för att jag vet att han trivs bra på Bergsviken, men jag känner mig verkligen ensam här i Långnäs nu!


Håller på att uppdatera lite program sedan är det dags att leta fram lite saker för kommande dagar. Beckas outfit ska hängas fram och lite andra saker ska packas ner i min väska inför imorgon. Måste hinna med bussen som går senast 13.00 förbi Långnäs eftersom blommorna ska hämtas ut. Måste dessutom förbi banken och göra lite nytta också!


Maistro - play ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards