chase your dreams

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Insjuknar!

Av Amanda Holmberg - 26 maj 2011 22:41

God kväll på er!


Har just kommit tillbaka från tvättstugan, kände mig tvungen att hinna med det idag eftersom det fanns dåligt med tider resten av veckan. Är faktiskt inte på topp just nu, började må väldigt dåligt när jag var på väg från stan igår och det har inte släppt ännu. Först var det ju betydligt värre, men jag är fortfarande dålig och försöker lura mig själv att jag mår bra hela tiden. Annars sover jag bara!


Var på  halva föredraget igår och fick gå sedan, när jag väntade på bussen fick jag ett samtal från Sara som undrade vad jag gjorde och blev kvar i stan med henne hela dagen. Vi köpte de sista sminket och accessoarerna plus att vi beställde blommorna till håret. Tror hon börjar känna hur nära balen är nu, bara en vecka kvar sedan är det dags!


Jag och Matilda på balen 2009

 

Skulle kolla upp ett spel åt Terence innan jag tog bussen till Munkeberg, men glömde helt bort saken när jag och Sara stod och svamlade och bussarna gick nästan samtidigt. När jag kom tillbaka fick jag dåligt samvete och åkte tillbaka till stan för att kolla om jag kunde hitta spelet i alla fall. Det fanns både till PS3 och XBOX360, men han hade tydligen funnit det billigare på nätet. Jag stannade och pratade med Mats som jobbade på Game igår och tog bussen från stan som gick ett tag efter smedjan stängde! (Det var på den färden jag började må konstigt)


 

Har sovit av och till sedan jag kom hem igår och steg upp första gången idag efter 18.00 då jag kom att tänka på tvätten som låg till höger om sängen. På den vägen ligger det alltså och jag käkar verktabletter för att orka göra annat än sova. Tittade på film med Terence när jag hade en vaken stund inatt och tror att det kan bli en till film nu ikväll om han hittar något av intresse? Spelar ingen roll för mig vad det blir för när han väljer något brukar det vara sevärda grejer.


Nu blir det "Unknown" ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards