chase your dreams

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Early morning!

Av Amanda Holmberg - 25 maj 2011 06:45

Kan inte säga att jag är glad över att vara vaken redan nu måste jag erkänna! Behöver inte vara uppe förrän kl.8.00, men har fått fyra timmars sömn inatt.


Föreläsningen börjar redan 9.00 och kommer hålla på tills kring 16.00 tiden. Hoppas för allt i världen att det går fortare än det och att vi slipper göra en massa saker. Jag är nämligen inte på humör för det just nu. Vill inte sitta instängd i en av de trånga lokalerna och lyssna på något i hundra år när jag känner för att mörda första bästa person som säger något dumt eller ointressant just nu!


Killing intent!

 

Det är väll mer eller mindre mitt fel att jag inte fått någon ordentlig sömn, vet dock inte vad som väckte mig efter 4 timmar sömn till att börja med? Det började ju bra, somnade tidigt, men slutade mindre önskat. Det har krypit i kroppen och jag har inte fått någon ro. Tänker inte skriva orsakerna jag vet hade en del med det hela att göra, men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte sagt något, plus att det mest troligt är min egen inbillning. Låg och stirrade i taket och filosoferade om olika saker jag ska göra i veckan. Ska umgås med Malin på torsdag, Angelica m.fl på lördag då det blir sushi och sedan Becka i Piteå när jag kommer mig dit.


Ont i huvudet och illamående av sömnbrist, great! What to do, what to do? -_-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards