chase your dreams

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Again and again!

Av Amanda Holmberg - 24 maj 2011 14:30

God dag!


Hade just ett litet samtal med min mor och far (högtalare) eftersom min vecka blivit mer eller mindre våldförd av ändrade tider. Mitt möte med Miroi har blivit flyttat till fredag, men jag har fortfarande föreläsningen imorgon. Om jag jobbar i helgen är det ingen idé att jag åker till Piteå alls denna vecka som jag hade planerat, där emot kanske jag får trösta mig med sushi!

Cam abuse - sad face

 

Blir det inget jobbande på lördag kan jag åka med mina föräldrar till Piteå eftersom de ska transportrera dit Molle (hästen) till ett nytt stall. Becka kommer alltså ha ännu mer att göra borta i Piteå, men hon vägrar sälja hästen och jag har fått höra från Angelica att han tydligen är väldigt lyxig att rida på? Har bara ridit honom en gång och kommer inte göra om det!

Cam abuse - smile face

 

Kommer alltså flytta mina planer till nästa vecka om jag nu inte kan ta mig iväg redan på lördag, men det återstår ännu att se. Känner att någon börjar vara less på min närvaro, blev nämligen just bortskänkt till Jon om han ville ha mig.

Ska försöka göra några planer med folk så att jag inte bara sitter vid datorn eller gör saker jag måste. Inte för att jag gör mycket väsen av mig, men jag tror han behöver andas lite, eller vad man nu ska kalla det.

Cam abuse - goofy good bye

 

Time Out! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards