chase your dreams

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Varför lämnade jag datorn hemma?

Av Amanda Holmberg - 29 mars 2011 22:06

Hejsan!


Sitter och funderar över varför i all världen jag lämnade min laptop hemma? Det var inte det smaraste draget jag gjort eftersom det nu kliar ganska rejält i fingrarna efter att spela DA! Kollade på första avsnitten från några shonen animeér jag inte sett förut. Det var meningen att vi skulle se någon av dem och ta det lugnt framför dumburken nu ikväll, men det verkar inte som att det kommer bli av. Får bli en annan dag helt enkelt!


 


Funderar på att ta en skön dusch och sedan läsa lite mer ur "Brilliance of the moon" innan jag lägger mig och sover. Helgen har varit ganska full med planerande och åkande hit och dit plus att jag hann med att jobba trogen arbetet som man är


Är ganska trött, eller ska jag säga att jag varit ovanligt trött senaste dagarna. Har ingen större matlust och känner mig illamående efter en vanlig portion. Brukar inte skriva mycket här i bloggen om känslomässiga saker, kan yttra mig när jag är sjuk, men jag hoppas inte det är något sådant på gång. Eller när ag är upprörd över något orättvist. Har en misstanke om vad det kan vara och då får det helt enkelt ge sig efter någon dag, annars ger jag upp!


Om man skulle ta och skutta in i duschen nu och lkanske se "treashure planet" tills jag somnar?


Oyasumi ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards