chase your dreams

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Re-boot

Av Amanda Holmberg - 20 februari 2011 13:33

God morgon!


Vaknade i princip nyss och det känns som morgon för mig i alla fall! Sedan är det ju söndag och om ni frågar mig är det en sömnig dag för de flesta. Terence kan tyst instämma för han ligger här bredvid och sover just nu!


Planerna för dagen är inte många, ska till Malin senare och fortsätta på projektet (som vi nästan är färdiga med nu) och i övrigt blir det att spela wow eftersom jag känner hur det kliar i fingrarna. Vill dinga lvl 80 idag! Kommer fara hem till Långnäs över dagen/eftermiddagen imorgon och lämna en hel del saker jag har samlat här efter resandet. Ska bli gött att mysa med Bagheera, är det något jag aldrig kan sluta sakna, var jag än håller hus, är det den mysiga lilla krabaten!


 

Bagheera har hittat en mysplats i värsta stöket!


Kommer sedan packa om lite och se om jag halvt bosätter mig på Tunastigen några dagar. Har möten jag måste gå på, både tisdag (kl.13-16) och onsdag (kl.10) nu till veckan och det är enklast om jag är i stan då. Finns alltid någon som är glad för mitt sällskap (och vise versa), tack och lov att man har bra vänner!


Nu en trip till Azeroth :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards