chase your dreams

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 23 januari 2011 21:50

Med allt jobb för dagen menar jag. Känns skönt att det är fixat och nu blir det att fundera på kommande vecka istället. Imorgon ska vi inviga rinken i Ersnäs med vår närvaro och på tisdag är det dags för  Lasergame i Boden! Börjad bli peppad nu, ska slakta en hel del både imorgon och på tisdag, vänta bara...


http://www.area66.se/


Sedan får vi se om det blir en resa till Stockholm över helgen! Fick ett efterlängtat samtal och saker verkar rulla framåt! Skriver inte mer om detta förrän jag vet säker hur det blir. Måste i alla fall ändra lite tider och göra ännu ett besök på AF under veckan. Får se om något annat roligt dyker upp?


Nu ska jag återgå till den tysta söndags kvällen ;>

Av Amanda Holmberg - 23 januari 2011 03:51

Spenderar för närvarande helgen i Luleå!


Skulle varit och fotograferat skoter idag, men mitt i natten blev jag väldigt dålig och bestämde mig för att det var betydligt smartare att sova ut! Får se när det blir av nästa gång istället. 


Kom dock inte undan fotograferandet helt och hållet. Chifen ringde på kvällskvisten och skickade ut mig i vinterkylan. Hade sällskap in till stan i alla fall och vandringen in blev inte långtråkig. Var förbi på Statoil och köpte en piggelin som tröst för att han gick med mig till stan i alla fall. Glass mitt i vintern, men det var uppskattat!


  


Nu ska jag kolla på kvällens bilder och sedan ser vi vad som händer? Kanske gör ett nytt försök med skräckfilmen som jag påbörjade igår, men lyckades somna till! Är inte särskilt lättskrämd till skillnad från "vissa andra".


Minna Oyasumi! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards