chase your dreams

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

min söndag

Av Amanda Holmberg - 26 september 2010 20:13

Nu för tiden har söndagar blivit min "hitta på och fara runt" dag i veckan, vet inte riktigt vad som hände med vilodagen? For in mot stan vid 12.00 och där köpte vi biljetter till Clubnordic som är i Pontushallen nu på fredag! Hämtade sedan upp Angelica utanför Kristoffer och även om dagen inte blev som planerad hittade vi på massor med annat istället.

Becka behövde handla grejer till sin nya bostad i Piteå och har sitter hon nöjt med inköp från Coop, ni kan kanske räkna ut vad hon ska hitta på? Var förbi halva storheden för inköp och smög till och med in på Dollarstore när det var stängt för att se om de hade den där elvispen!

Efter vägen hittade vi en röd bil som tydligen ville sprida lite humor omkring sig, det roligaste måste nog ha varit att vi stojade som som bara den för att ta den bilden. Vi hade tur att det kom ett rödljus annars hade det inte blivit något annat än en svart fläck.

Förutom den bilen stötte vi på en annan (också röd) sportbil som vi körde om på väg från Hertsön. Den lade gasen i botten om oss senare och eftersom vi hittade den igen efter vägen senare körde vi för skojs skull om den igen, denna gång med stora leenden. Slutade med att den förföljde oss in till stan bara för att få köra om oss igen, glada killar det där!

Köpte sushi och har suttit och gottat oss i mitt rum vid varsin dator. Får se om vi hittar på att se någon film eller liknande? Angående tävlandet med sportbilen hade vi sjäklart inte haft någon chans att klå den om det inte varit för att trafiken var på vår sida. Måste ha sett otroligt roligt ut när vi kom i en gammal volvo!


nattinatti :3

 
 
Ingen bild

sara

27 september 2010 13:12

fan att jag missade allt detta :(

Amanda Holmberg

28 september 2010 00:09

-_^

 
Ingen bild

Big Papi

28 september 2010 00:35

fröken det är på Pontus hallen inte arcus :)

Amanda Holmberg

29 september 2010 22:53

haha, jag vet skrev fel :) ändrar nu ;p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards