chase your dreams

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

_-_ zZZ

Av Amanda Holmberg - 11 september 2010 04:33

Nu har man rantat runt med Becka i stan hela kvällen/natten. Började på ett helsvängingt partaj hos Havve där vi dansade lite och lekte DJ. Skulle varit kareoke, men blev mest prat, dans och sköna salsa rytmer plus lite äkta partymusik såklart!

Bird hade tydligen varit förbi någon gång när vi inte var där och ville byta ut mitt "helsvängigt" till "helhängigt" eftersom det tydligen var ganska glest med folk just vid det tillfället.

- What can I say! The party goes were we go!


Vi hämtade lite kakor i bilen och skulle återvända mot festen, men det slutade med en promenad genom stan istället. Med kakorna i högsta hugg träffade vi ett flertal trevliga människor, kända och okända ansikten.



Tog ett snack med Terese utanför Heroes där vi dessutom sålde två kakor för 20kr! Inte dåligt och jag höll på att skratta ihjäl mig eftersom ett kakpaket kostar ca 9kr till att börja med, alltså kommer två nya paket inhandlas snarast!

Träffade en borttappad Göteborgare på gatorna och pratade med honom tills vi stötte på hans kompisar vid busstationen och skilldes åt. När vi kommit till slutet av storgatan vände vi och traskade tillbaka och träffade en föredetta arbetskolega till Becka. Han lånade mobilen för att fixa skjuts och samtalade lite innan vi skyndade vidare mot Allstars där Bird väntade.

Lyckades dock bli stoppade ännu en gång av två killar "som också var släkt" och allmänt pratglada innan vi kom oss till destinationen.


Slutade med att vi skjutsade hem en lullig Bird och Max till tuna innan vi gjorde ett nytt försök på lokal/kareoke festen. Den hade dock slutat och det var bara börja köra hemmåt istället.



Nu blir det alltså sovdags, med en mumsbit french hotdog i magen och en liten skvätt cola får man hoppas att man lever imorgon. Eller så kan man kanske göra som Max sa:


Jag ska hem, äta, däcka, dö och sedan vakna...

vi säger bara - Good Luck with that!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards