chase your dreams

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Med Frun

Av Amanda Holmberg - 9 september 2010 14:18

Hamnade hos Sara efter en massa rantande på stan bara för att dessutom få veta att det jag skulle på inte var igår utan idag. Thaiboxning 20.00 ikväll, tur att jag sov över hos frun och slipper slösa massa bensin!


Är på väg mot stan, sakta men säkert och ska möta upp Birdie där någonstans. Får se hur han tar sig in eftersom jag vägrade hämta honom på tuna och bad honom använda benen och traska in. Kan inte påstå att han var särskilt pigg på idén, men han ville inte ta bussen och får som skylla sig själv lite.


Frun väckte mig redan 11.00 och har tjatat att jag är trött av mig hela dagen till nu, förstår inte vad hon menar, jag rör mig ju och är till och med påklädd! Kommer bli tungt för mig att börja stiga upp mellan 7.00-9.00 senare, helt otroligt vad min kropp bara stänger av sig, känns som att den är helt trasig när jag ska upp på morgonen.


Nu ska vi börja röra oss in på riktigt -> Luleå, here we come :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards