chase your dreams

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Detektiv Amanda....

Av Amanda Holmberg - 7 september 2010 22:02

Tog en bild på röran i mitt rum och efter en stund gick det upp för mig att mycket av mitt liv kunde avspegla sig i "skräphögen" som bildats under helgen.


Vantarna kan avslöja att jag är frusen av mig och redan börjat använda dem eftersom de är framme. Brevid ligger ett av mina pennfodral eftersom det är en av mina stora hobbys att måla och rita precis som musik (hörlurarna), spel (gameboyen), mode/smink (smink och hårburkarna plus katalogen), fotografera (kameran) och även att jag är intresserad av språk/resande finns med (japanska-cd och pass).

Man kan dessutom se att jag har katt eftersom Bagheeras leksaksråttor är med och att jag använder färgade linser. Pillerkartorna är faktiskt järntabletter eftersom jag mer eller mindre har ständig järnbrist och bl.a inte får äta fullkornsbröd p.g.a att kroppen tydligen har svårare att ta upp järn då.

Man kan till och med se ett glasspapper, piggelin, isglass eftersom jag inte tål mjölk, detta är dock sjukt tråkigt och jag slarvar ibland med att hålla mig ifrån det. KAN INTE HJÄLPAS ATT JAG ÄLSKAR MJÖLK!

Ligger några sladdar där på sidan som  hör till mobilen och systemkameran, sitter ganska mycket vid datorn, men det gör väll nästan alla nu förtiden. PLus att jag är beroende av min mobil...


Det går nog att läsa mer utifrån mitt stök, som att jag har för mycket fritid och hinner med allt och att jag är uttråkad eftersom jag har tid att fundera på småsaker som detta inlägg!


Jag är inte en stökig person, har bara inte hunnit rensa allt sedan jag flyttade hem igen och det har resulterat i att det nu ligger saker på golvet eftersom jag inte har någonstans att stoppa dem som är lättillgängligt.


Om man skulle luta sig tillbaka och fortsätta med läsandet istället, ne!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards