chase your dreams

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

music is my drug

Av Amanda Holmberg - 1 juli 2010 21:13

Varit sjuk ett ganska bara tag nu och börjar vara redigt less. Min kära mor berättade dessutom för mig att det brukar ta längre tid att tillfriskna under sommaren, inte vad jag ville höra, men den obarmhärtiga verkligheten är som sådan.

Hade besök av min underbaraste Bodenbrud som kom och vistades över natten, orädd för att bli smittadad trotsade hon det ruskiga vädret och höll mig sällskap. Angelica var också en hjälte och kom förbi en stund innan hon skulle hemmåt till byarna igen, Bagheera fick sig lite fjädrar och först satt han bara och petade på dem lite bistert. Tog dock bara några ögonblick för honom att äta upp dem när han väl kom igång, haha.


Känner mig psykiskt nedbruten just nu, tror det är för att jag varit sjuk länge och det enda som håller mig uppe när mina nära och kära inte är här och peppar mitt humör är musik! Något som aldrig kommer ändras och tacka lov för det, skulle bli deprimerad om jag inte hade någon energikälla helst efter allt drama på senaste tiden. Jag vill bara gömma mig ibland, gillar inte att göra misstag som faktiskt får det att kännas in i själen. Orkar inte dra upp vad problemen är här, vissa saker är inte för publika ögon och bör hållas för sig själv. Precis vad jag borde ha gjort från första början! Är seriöst för inpulsiv...


Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och sjunka in i musikens underbara drömvärld igen och glömma allt vad smärta och tråkigheter heter. Think happy thoughts!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards