chase your dreams

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Sömn -_-

Av Amanda Holmberg - 3 maj 2010 03:42

Har varit hur trött som helst hela dagen och när jag väl kom mig i säng efter en film hos grannen vill min hjärna inte stänga av. Var finns off-knappen när man behöver den?


Var en sväng till McDonald´s och fick reda på att jag nu är offeciellt på arbetsmarknaden igen, allt är färdigt och jag väntar bara på att mina papper ska komma i brevlådan. Om de nu inte vill att jag ska hämta dem på plats vill säga, har inget emot en cyckeltur eller två.

Känns sjukt segt med två söndagar på rad, allt står stilla och jag är redan nog trött utan att allt ska vara dött också. Inte direkt uppiggande! Vill bara att mitt WOW ska bli en naturlig del av vardagen igen, jobbar på saken och banken är det första besöket när jag vaknar igen senare.


  


Får se om det blir ett besök på onoff för ett gamecard innan jag beger mig till skogen och lugnet i några dagar. Vila upp mig lite inför kommande onsdag då jag ska vara fotograf hela dagen, ser fram emot detta! Var ett tag sedan jag hade tid att ta fram kameran och klicka fram lite läckert! Denna gång blir det inför och på en modeshow, vad gör man inte för sina vänner?

Filmen jag såg var för den delen "Clash of the Titans" och den var definitivt sevärd, men efter att ha sett avatar känns alla filmer mer eller mindre kasst animerade! De har satt en hög standard med den filmen. COTT är i alla fall andra versionen om Zeus son Perseus i hans jakt på hämnd på Hades och Kraken från grekiska mytologin. Konstaterade att den är lärorik och en bra film att få fler att bli intresserade av de grekiska historierna vilka är väldigt intressanta om ni frågar mig.

Kollade just ut genom fönstret och ser solen komma upp mot väggen på huset mittemot! Dags för ett nytt försök att sova!


no use in crying, just keep on tryin´

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards