chase your dreams

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

On a little trip

Av Amanda Holmberg - 25 september 2009 23:45

Tog mig upp och körde till Öjebyn med "finbilen" för att hämta min syster som ville hem. Cissi skulle inte hem vilket betydde buss med hunden eller skjuts av någon villig. Eftersom jag gladeligen utnyttjar duschen i lägenheten var jag inte sen att tacka ja till erbjudandet. Det är en bit att köra med gammel volvon, men bara den håller sig samman i en bit är jag nöjd. Det är inget igentligt fel på den, bara gammal och utan diverse moderniteter vilket kan göra det till en utmaning att köra.


När vi kom hem var det ingen hemma och vi gjorde egen middag, jag beordrade Becka att hålla koll på riset medans jag fixade med resten. Teamwork i liten skala, men mat på bordet och två portiner rymde magen innan den var nöjd. Kollade på Americas best dancecrew och diskade undan under reklamerna. När resten kom hem blev det filmkväll, två hyrda filmer "brändes". Den första var Transporter 3 vilken jag ger 3/5 möjliga och den andra var Evan den allsmäktige som jag tänker ge samma betyg eftersom båda definitift var sevärda i sin kategori.


     


Kvällen har med andra ord för ovanligthetens skull spenderats framför tv:n. Trött, förkyld men nöjd tänker jag anlända till min säng ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards