chase your dreams

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Volvon är för min del invigd!

Av Amanda Holmberg - 24 september 2009 22:51

Då har man invigt Volvon och farit en sväng och handla idag. Inga motorstopp och jag kan tala om att den bilen har ett riktigt otrevligt rykte om sig. Imorgon ska jag fara och hämta Becka i Öjebyn och jag har bestämt att jag dessutom ska sno åt mig en dusch när jag ändå håller på. Tycker jag förtjänar åtminstonde det!


Måste passa på att tacka alla som grattat mig idag till körkortet, det är mycket uppskattat! Är väldigt förkyld nu, har sovit hela eftermiddagen och vaknade 21.00 för att trycka i mig mumsig grönsakssoppa till middag. Måste vila upp mig inför imorgon, måste ha krafter att använda när jag ska köra "den" bilen. Styrservo: inte mycket och vill man att det ska hända något får man ta i med hela kroppstyngden på pedalerna, suck. Men det ska gå bra!


Dags att lägga sig, huvudvärken är tillbaka och jag orkar verkligen inte springa upp och ner i trappen en gång till för att ta mig en Alvedon. Lika bra att sova bort skiten istället. Förhoppningsvis mår jag dessutom bättre imorgon och förkylningen börjar avta (hoppas, hoppas, hoppas) dock har det bara blivit värre de senaste timmarna. Dåligt omen!

Blir att åka förbi min vänner och skryta med körkortet inom en mycket snar framtid, men tänkte dock bli lite friskre först, känns inte särskilt snällt att sprida skiten vidare, haha! Ingen av mina polare som uppskattar att vara sjuk ;>


Stay well, Stay shining

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards