chase your dreams

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

håhåhå

Av Amanda Holmberg - 16 september 2009 01:29

Sämst rubrik, men jag kom inte på något bra, kom inte på något alls uppenbarligen...


Sov som en stock och vaknade först vid 12.00 jag tyckte dock min kropp förtjänat den sömn jag tog mig eftersom jag var uppe länge. Märk väl att jag skriver att min kropp förtjänar sömn och inte mig och mitt psyke eftersom det var totalt självförvållat. Tänker inte sitta och ömka mig själv över en sådan sak, löjligt!

Har övningskört som mitt tidigare inlägg antyder och det gick finfint, inga problem, borde klara den uppkommande uppkörningen och kanske får mitt efterlängtade körkort. Detta återstår dock att se!


I övrigt har det varit en ytterst slö dag, jag har legat i soffan mest hela dagen förutom under kvällen då jag och pappa såg två filmer på datorn. Min far orkade dock bara med den första vilken var Death Race. Bra film tycker jag inte den bästa men sevärd om man gillar orättvisa, action, fängelse och snabba bilar med skruv (för att vara mild). Den andra filmen jag såg var Beowolf och Grandal vilken jag tyvärr inte tyckte var särskilt bra, men lyssna inte på mig utan att undersök saken själv. Detta är bara min åsikt.


Det är sovdags till max..

sleep tight, wake up bright

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards