chase your dreams

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

"God Morgon"

Av Amanda Holmberg - 25 augusti 2009 13:16

Det är sant att jag vaknade för en halvtimme sedan, men jag vet inte om jag tycker det gills som morgon för det. Var en sväng till Piteå igår, först lämnade vi av en massa kläder i lägenheten i Öjebyn och handlade lite. Syrran börjar ju skolan idag, sista året på Grans.

Sedan bar det av till min kusin där vi blev bjudna på middag, var helt sjukt trött hela dagen igår, har inte fått sova ordentligt på fyra nätter i streck innan inatt och det tog ut sin rätt.


Var även till Älsvbyn en sväng igår. Sista lektionerna innan den kommande uppkörningen. Hoppas innerligt att det kommer gå bra, gick bra igår men man vet aldrig vad man får för uppkörningsledare?!

Är som jag har sagt tidigare inte alls säker på att jag kommer klara det, känner mig inte duktig på att köra ännu även om de som har åkt med mig när jag övningskör tycker det går fint. Känns som att jag ändå får för mycket kritik för att jag ska lyckas.

Det kommer helt bero på om jag har en bra eller dålig dag, hur jag har sovit osv. AAaahh, vad jobbigt!

Jag vill bara ha det överstökat, ha mitt körkort och leva lycklig! Är det för mycket begärt att få lite lugn och ro i mitt liv på vissa plan?

Jag hoppas inte det, men det ger sig till känna...


Dags att käka lite frunch (frukost/lunch) och sedan kanske det klarnar lite i huvudet och de possitiva tankarna kommer fram ;>


Ohayo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards