chase your dreams

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Kalaset väntar

Av Amanda Holmberg - 1 augusti 2009 19:29

Fredagskalaset blev lyckat fast jag glömt min legetimation. Jag och syrran flängde runt och åkte karuseller tills jag ville kräkas, fick dessutom ett gratisåk, inte dåligt. När vi dragit de 5värsta karusellerna tivolit har att erbjuda i år bar det av mot Max för käk. Blev det vanliga, minimål med plusmeny och en orginalderssing. Orden ramlade ut av sig själv, haha.


På Max jobbade Robin.W flitigt på och lyckades klämma in rabatt åt både mig och syrran i myllret av beställningar. Förutom det träffade vi Malin och hennes kille och polare, Robbin.M med sällskap, Angelica (på vifft från kristoffer) och Rickard.


Rickard har jag inte träffat eller ens sett på några år och det var en trevlig men lite mystisk överaskning. Ungen hade ju vuxit om mig rejält och sist jag pratade med han hade han inte ens kommit in i målbrottet, hahaha.

Till att börja med hade han svårt att känna igen mig, inte konstigt, är knappast ett dugg lik mig, men det är alltid kul att ställa gamla bekanta mot väggen.


Hoppas kommande natt har mer att bjuda på. Vet att det var hur många som helst som jag känner som skulle vara där, men dem såg jag inte röken av! Antar att alla satt och gömde sig i öltälten och dylikt. Jag hade som sagt glömt leg. vilket resulterade i att vi inte kunde undersöka saken.

Ikväll är det leg. som gäller. Om syrran bara vill komma hem någon gång från jobbet, då bär det av ut i myllret igen.


See You There ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards