chase your dreams

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

torsdag på körskolan

Av Amanda Holmberg - 30 juli 2009 12:28

sitter just nu och väntar på att Beckas lektion ska starta. Inte länge kvar men jag blir som vanligt ytterst fort rastlös. Önskar det gick en buss tidigare hem än 15.15, omkring 14.35 skulle vara perfekt!


Idag är det ju rixfm festivalen, men det blir förmodligen inget för mig och syrran eftersom det inte går några bussar. Ska hem först och festivalen börjar 19.00 Senaste bussen hemåt går ca 20.10 och den går inte ens hem. Blir sådär en 4km att vandra! inte kul, ingen lust med. Men, ska fundera på om det är värt det?!


Imrgon och på lördag är det lulekalaset som gäller. har dock inte fixat skjuts ännu men det lutar åt att utnyttja kusinen! Han erbjöd sig om vi sov hos honom och han skjutsar tillbaka oss på lördag också. Skjuts hem på lördag är det största problemet just nu!


Beckas lektion börjar om någon minut och bör däför återkomma senare.

Adios! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards