chase your dreams

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Ny Frisyr!

Av Amanda Holmberg - 25 mars 2009 19:44

Det har varit en mycket bra dag idag, hade studiotecknik, senare musik innan lunch och sedan inget mer. Skulle ha haft Religion idag men det var ingen lektion och jag fick åka hem, yes! Efter skolan for vi till mormor i boden och fikade massa mums och mös lite i solen. Är dock kallt ute ännu men med jacka och i ett vindstilla soligt hörn fick ansiktet se solen i vitögat en stund. Efter boden bar det av mot luleå igen och till frissan! Har just klippt mig idag, allt mitt långa hår är borta och det är kort, kort, kort..


Hela denna veckan har varit ovanligt bra hittils! I måndags hade jag sovmorgon, musik och ingen NK vilket betydde att jag slutade efter InSå (sånglektion) alltså mycket tidigare. Gick in med Alex till stan, mötte Svesse och senare Robert och umgicks ett par timmar, tävlade med Alex buss (förlorade dock) var med han tills det var dags för innebandy (yeah!) och efter innebandyn och i helhet en kul dag med ett eller annat uteslutet fick jag skjuts hem!


Tisdag blev bra av misstag och oplanerade händelser. Försov mig och fick alltså sovmorgon, hade en enda lektion vilket var musik. Det var tänkt att bl.a jag skulle stanna i skolan till kl.18.00 men eftersom mer än halva gruppen skulle på UF-mässa blev det ledigt för mig. Istället gick jag med Rebecka och badade och hade hur skönt som helst på Pontusbadet och efter det for jag hem och mös i sängen hela dagen.


Imorgon har jag ledigt som vanligt och det kan man inte säga är dåligt. Har en del att göra klart tills på fredag, men jag kan vakna när jag vill och chilla mer eller mindre hela dagen. Ska bada med min syrra och tänkte jobba en del med P.A


Fredag är ännu ett frågetecken... Två lektioner, den ena är NK och ett större arbete som ska vara klart att redovisas måndag innan lovet och den andra är musik! Slutar redan 13.10 Eftersom jag har musik fem gånger i veckan och normala lektioner bara fyra gånger i veckan borde jag inte klaga, men allt som inte står på schemat tar massor av min fritid och därför känns det tungt ändå.


Dessa osynliga arbeten är:

P.A: projektarbete

Slutproduktion i musik

InSå


Nu ska jag lägga mig och slöa i sängen, kolla läget på msn och sätta igång bedövande hög musik, chao ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards