chase your dreams

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Amanda Holmberg - 3 april 2008 22:03

Japp, köpte ett sim/bad kort, vilket ni vill, igår. Var och simmade idag och det var så fruktansvärt härligt. Jag avskyr dock att det är ombyggnationer på G på Pontus vilket gör att varannan dag är kvinnornas egentliga omklädningsrum männens! Idag var en sådan dag, torsdagar. Detta bara för att det har varit gnäll från gubbarna att de inte kan basta, vad löjligt.


Drog 60 längder, stretcha en stund och gjorde 50 shin-ups (från vattnet och över kanten). Nu är jag genomkörd i kroppen och en gnutta uppmjukad från min tidigare träningsverk och jag ska be att få tala om att det är förbannat skönt att den lättat för stunden. Det kommer jag förmodligen få betala för imorgon. Helst på Idrotten. Om vi gör något jobbigt vill säga.


Har suttit och läst om 1800-talets Amerika. Har bara hunnit börja än så länge. Mitt mål är att läsa 8 av 16 sidor av ett häfte som jag har skrivit ut ikväll, nu efter jag är klar med bloggen. Imorgon ska jag slita och läsa som en idiot, resterande sidor och en bok som ska ha en del om England under denna tid också vilket jag behöver.


Notera: Jag får inte använda internet, det är en del av uppgiften. Annars hade jag varit klar för länge sedan kan jag tala om. Då hade jag kunnat snabbsöka på exakt det jag ville ha och pang så hade jag kunnat skriva klart min förbannade uppgift. Men i nuläget går inte det om jag inte vill ha IG förståss.


Nu ska jag lägga mig i sängan och skumma igenom texten, adjöss ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards