chase your dreams

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 22 juni 2011 18:52

Hejsan och god kväll!


Sitter på min säng i Långnäs och tittar lite på youtube samtidigt som jag funderar över saker jag behöver ha med mig till stan när jag far om ungefär en timme.

Sedan igår när jag kom hit har jag lyckats få 5 myggbett! Helt otroligt, ingen vidare trevlig sovenir måste jag säga. Hoppas att jag slipper fler för jag är super känslig för sekretet de sprutar in för att blodet inte ska koagulera vilket resulterar i enorma och extra onda myggbett.


Cam abuse!

     


Har haft strul med mottagningen här i skogen, när jag ringer och skickar sms kommer jag inte fram eller också tar det någon timme extra innan smsen kommer fram. Där emot verkar det gå att ringa till mig nu eftersom Terence lyckats nå mig två gånger hittils, förutom det han ringt när jag olyckligtvis hade av ljudet på telefon.


Och ett roligt litet klipp!

Nu blir det att packa lite saker och kolla var bilnycklarna bor ;>

Av Amanda Holmberg - 22 juni 2011 06:06


Där jag designat klänningar på Nelly.com vilka ni kan se här nedanför. Om ni vill rösta på någon av dem klicka på bilden och följ sedan anvisningarna.


       


DÅ blir jag jätte glad så klart! ;>


Update: Det är något knasigt med länkadressen tyvärr så det går inte att komma direkt till klänningarna genom att trycka på bilderna, men ni kommer till hemsidan och om ni orkar kan ni leta upp eran favorit!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards