chase your dreams

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 12 maj 2011 18:51

Hejsan!


Kom just tillbaka från en promenad i vårsolen. Smsade med Jens en bit på vägen och han vill fara på fiske/tälting tur om två veckor, om Terence inte blir frågad personligen brukar han aldrig följa med på saker, vilket självklart är omöjligt när han inte känner Jens, men jag funderar på att åka själv och kanske jag får med mig någon annan? Det är en bit bort ännu och jag hinner fundera och kolla upp sällskap tills dess!


Det börjar bli lite grönt!


Satt i solen vid vattnet ganska länge och såg bland annat på ett par svanar som simmade omkring vid vattenbrynet. Svanar om något djur måste vara det största beviset på äkta kärlek (eller äkta galenskap) eftersom de bara tar sig en partner och håller sig vid den resten av livet. Om den ena svanen dör lever den andre själv tills den avlider själv, oftast dör den ensamma svanen kort efter sin partner (tragiskt).


   


Jag ser nästan ut som ett spöke på bilden eftersom jag är så blek! Våren kommer med värme och smälter fram all gröska igen, men det kommer även fram massor av mindre trevliga saker när snön töar bort.


Gick efter en stig mot vattnet bredvid en förskola där det tydligen varit väldigt populärt att röka och sedan lämna paketen efter sig. Hela stigen var full av bara gamla cigarettpaket! Usch, det är en sak om man röker, men att lämna skräpet efter sig tycker jag är nästan lika fel som att utsätta en ickerökare för cigarett, pipa eller cigarr - rök! Folk som tycker det är för jobbigt att slänga skräpet efter sig är bara fulla av skit och det har vi ju redan nog av!


Nu ska jag sätta mig och planera lite inför helgen ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards