chase your dreams

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Amanda Holmberg - 20 september 2010 23:30

Kommer hem från Roknäs evighets städande och bemöts av mer städande i Långnäs. Vi ska sälja huset är det tänkt och på onsdag kommer någon och valuerar huset. Mamma vill inte att det ska se ut som en jordbäving hemma när "fin besöket" kommer vilket är förståeligt, men detta betyder alltså att mitt eviga stände verkligen känns...evigt!

Jobbade förresten första gången på Helmers här i byn på lördagen när jag tog mig hem. Tänkte till och med fara på vampyrfesten efter jobbet fast jag slutade halv ett, men min syster for hemmåt i samma stund och skickade mig ett sms om att fara hem istället.

Träffade två av mina gamla lärare på Helmers, se skulle stå för underhållningen och det var verkligen roligt att se dem igen. Något annat som var kul var, tro det eller ej, att jobba!

Kristina (min chef) är hur rar som helst och jag är definitivt villig att lära mig allt jag behöver för att vara bästa möjliga hjälp åt henne. Nästa gång blir troligen i Ersnäs på Ralphlundstens gården, men jag får se när det dyker upp ett nytt jobbtillfälle igen.


"here we go again"

 ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards