chase your dreams

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Amanda Holmberg - 5 augusti 2009 23:13

Halkabanan i pitåe bjöd minst sagt på underhållning. Jag skulle dock ge det betyget 9/10 eftersom jag trodde vi skulle vara mer på själva körbanorna. Utöver att köra på halkbanan ingick teori/uppskattning, pröva på krock och vältning och även lite om däck och alkohol. Fick en hel del andra saker utöver mina förväntningar, men det var kul att pröva på lite udda saker.


I övrigt har det bara varit trafikskolan på morgonen och teori hela kvällen! Surrar i huvudet efter all körkortsyra, jag måste dock erkänna att jag var grundligt trött (förmodligen p.g.a värmen) när jag kom hem och däckade tills det var middag kring 19.00


Nu tycker jag min kropp och framför allt mitt huvud förtjänar ordentlig vila i några timmar. Upp sju som vanligt imorgon alltså dags att lägga sig sussa. ;>

Av Amanda Holmberg - 5 augusti 2009 09:33

Här händer det inte mycket just nu. Jag är helt själv, har gjort något test och nu är det bara att vänta på att det ska bli min tur att köra.


Gjorde manövreringstestet igår, var hur kul som helst. For och sladda som galning på grusplanen, synd att vi inte stannade längre. Idag ska vi köra halkbana. Alla säger att det är jätte roligt, det tror jag säkert. Ska undersöka saken och kommer mest troligt med besked om vad jag tyckte om saken senare idag.


Ska uträtta lite ärenden innan körlektionen, see ya later! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards