chase your dreams

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Aningen intressant teknik - don´t spank it, slap it!

Av Amanda Holmberg - 15 november 2011 23:14

Hejsan och god kväll!


Skrev inget igår eftersom jag låg och vilade större delen av dagen och sedan for och jobbade och inte kom hem förrän idag efter en skön sovstund i älsklingens säng!


Har mest suttit och klickat runt på internet och hittade en intressant video i en länk genom Michelle Phans hemsida. Man kan säga att det handlar om en lite annorlunda teknik att förstora eller omforma olika kroppsdelar genom "slapping".


Inte det skönaste men samtidigt inte det ondaste - vad tror ni? (Klicka på bilden för mer info)

 


Detta är alltså en godkänd teknik som bara blir mer och mer populär och det skulle inte förvåna mig om den sprider sig utanför Asien inom kort efter denna video och information släppts. Vet inte om det fungerar, men det skulle ju vara helt sjukt roligt att testa!


Sov gott ;>

 
 
Ingen bild

Mickelsson

18 november 2011 23:13

hmm, väldigt intressant teknik...Man kanske skulle ta en lektion för att tafs. *öhm* lära sig mer och bredda ens kunskaper, hehe? Sen kommer den stora frågan, funkar det också på andra kroppsdelar eller är det bara bröst tro? ;)

Amanda Holmberg

19 november 2011 20:16

Om du läste artikeln så står det ju att det inte bara är brösten utan lite överallt som gäller - tex. ansiktet, rumpa, ben, mage osv.

 
Ingen bild

Mickelsson

19 november 2011 22:56

Jag vet, jag kollade på den sen...måste säga att det är en väldigt annorlunda knep för att tillfredsställa den mänskliga skönheten som dom flesta verkar vara besatta hos, om det funkar är det ju en ideal ersättning mot botox som gör att folk ser ut som dockor, skulle det inte funka så kan man känna sig "slagen" på pengarna ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards