chase your dreams

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Another sleepy day

Av Amanda Holmberg - 3 november 2011 21:17

Hejsan och god kväll!


Har försökt göra så lite som möjligt sedan igår och bara ta det lugnt vilket ledde till att jag helt stängde av mobilen när den endå skulle laddas. Det är många som får någon form av panik eller blir helt tokiga om de inte har mobilen på, jag förstår om det känns osäkert att inte ha med den när man far hemifrån, men inte att inte kunna stänga av?

Det har varit hur skönt som helst att inte ha någon mobil som låter och har sig, plus att det finns andra sätt att kommunicera på som "Facebook" eller skicka ett sms och vänta på svar.

Tycker inte riktigt om det här med att vara tillgänglig hela tiden dygnet runt, men samtidigt finns det människor man vill ska kunna nå en hela tiden som familjen och nära vänner (pojkvän=familj)!


Hamnar ändå vid datorn minst en gång om dagen och kollar då mail och annat, precis som alla andra antar jag?


Nog om det! Dagen har varit väldigt lugn och stillsam och förutom en promenad med hundarna (eftersom mamma är skadad) har jag mest legat i sängen och spelat på mitt gamla DS. Gjorde faktiskt middag idag - pappa gillar inte nudlar och eftersom han jobbar passade jag på att göra det!


Stekta nudlar med ägg, böngroddar och champinjoner ^^

 


Ska betala ett par öronmuffar som jag beställde för några dagar sedan inför vintern från Becca Design i Göteborg vilka jag är jätte nöjd med! Inte bara är de sköna, men det gick verkligen super snabbt att få dem he i brevlådan.


Funderar på ett par vita senare i vinter!

   


Nu ska jag faktiskt packa lite inför helgen då jag ska jobba, hälsa på hos Älsklingen och dessutom fara på Halloweenfesten på Western Farm på lördag. Eftersom det är lite att tänka på är det lika bra att börja tänka nu!


Trevlig kväll! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards