chase your dreams

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Amanda Holmberg - 30 september 2011 23:51

God kväll!


Sitter vid datorn och gottar mig med en liten påse lättsaltade chips så här under fredagskvällen. Har målat klart två av mammas tavlor (yey) och ätit en massa tröstbullar och god mat för att få humöret på rätt spår.


Mickelsson hörde av sig vid 14.00 och talade om att han skulle besöka Luleå under helgen så fick lite fika sällskap några timmar. Har suttit på youtube mesta delen av dagen (för utom de timmar jag pluggat) och tittat på PewDiePies kanal för att roa mig själv. Här är det jag ser just nu:


Gillar rubriken


När jag har fått nog för natten blir det att sova ;>

Av Amanda Holmberg - 30 september 2011 11:55

Kände på mig redan när jag vaknade att det skulle bli en dålig dag idag...


Tänker inte skriva om något av det dåliga, men det går bara nedförs så att säga. Satt och titta på den här videon för att muntra upp mig själv:


Skrattade faktiskt massor


Men efter ett väldigt tjatigt telefonsamtal och tanken på att helgen kommer spenderas hemma känner jag bara hur jag vill gå och lägga mig igen och inte vakna mer, för det finns inget att se fram emot.


Hoppas ni har en bättre helg än mig, just nu ser det dystert ut för min del :/

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards