chase your dreams

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Amanda Holmberg - 2 september 2011 13:11

Hejsan alla glada!


Satt just och tittade på Michelle Phans senaste video och denna gång hade hon gjort den lite annorlunda. Hon hade nämligen gjort en liten film som bonus av sin vanliga make up tutorial. 


Se den här!


Har inte ansträngt mig att göra mycket idag. Har inte ens spelat något utan fastnade på youtube och kollade mailen. Har städat lite också, men det går fort och det känns som att det knappt hände.  Tände två ljus och det har doftat gott här i rummet någon timme, men eftersom jag blåste ut dem för länge sedan börjar lukten avta - eller kanske det är jag som vant mig nu?


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag? Vet vad jag ska hitta på imorgon för då kommer min syster och hälsar på hos mor och far. Ska klippa och färga håret hennes innan hon åker och hälsar på söderut mellan 12-17 september. Ska vara djurvakt i Piteå under den tiden och eftersom internet kan vara lite "off" där får vi se vad jag hittar på att göra i min ensamhet! I övrigt tänkte jag hinna en sväng på stan imorgon när jag ändå ska genom Luleå centrum med cykeln. Ska hämta ett papper plus köpa hygienartiklar.


Känner på mig att Pokemón på DS kan vara ett alternativ i frågan om underhållning i Piteå!


Nu ska jag gå och göra mig en kopp te att svepa i köket, halsen krånglar på ännu, men det är lite skönare efter den badats i te med honung. Sedan ska jag kolla mangafronten och hamnar förmodligen framför WoW i Brist på annat. Terence är inte hemma och jag känner ingen lust att gör annat än att mysa idag. 


Laddar inför morgondagens jobb på Kafelino ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards