chase your dreams

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Ännu en fredag kom och gick!

Av Amanda Holmberg - 27 augusti 2011 01:50

Hej i natten!


Sitter och slappar på sängen efter cykelturen från stan. Har varit och jobbat på Olivers där det var fullt ös och folket strömmade in med jämna skurar. Gick ganska snabbt att bli klar och det var faktiskt skönt att cykla in och ut från stan!


Vaknade redan 07,30 imorse för att jag ville vara lite pigg när jag skulle ringa vårdcentralen, det visade sig dock att jag hade kunnat sova lite längre eftersom jag blev ombedd att ringa 09.30 för ärendet jag ville åt. Frågade när jag ringde dem för två dagar sedan om jag skulle ringa på samma nummer och fick svaret JA. Antar att det var någon i receptionen som var trött?


 


Cyklade sedan in till stan och gjorde lite ärenden, bl.a på banken där jag hade tur i oturen. Det var nämligen sjukt mycket folk! Fick ut nr 139 när det låg kring 93 på tur, men då var det en kille som gav mig sin lapp med 130 (tredje gången jag åtenvände för att se vilket nummer det var på banken) och fick avsluta lite tidigare i alla  fall!


^^ I Like Nice People ^^


Jag gav senare min gamla lapp till en äldre herre som tackade mig grundligt och funderade högt om han skulle köpa en triss lott x)


Nu ska jag spela lite WoW - Trevlig kväll/natt allesammans! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards