chase your dreams

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Holmberg - 2 juli 2011 02:15

Sitter och kollar på när Terence försöker få igång Starcraft 2, tydligen har det blivit något knas någonstans efter ett längre spel uppehåll, men nu verkar det fungera.


For in till stan och tänkte dra en snabb sväng genom Kafelino då jag upptäckte att det var stängt! Det har tydligen varit det sedan i måndags och kommer vara det även imorgon innan det sätter igång igen. For runt och kollade lite när jag ändå blev tvungen att åka runt hela stan för att ta mig tillbaka och kunde konstatera att det var väldigt lugnt! Lite oväntat på en fredag mitt i sommaren, men jag antar att det är flera som vill ha semester?


Yeah, trött och lite små lockig från det fuktiga vädret!

 

Blev i alla fall en kort vistelse innan jag for tillbaka mot Munkeberg. Köpte en french hotdog på vägen och imorgon blir det mest troligt middag på Bishops! Har inte ätit där, men det har fått bra betyg på internet och någon gång ska väll vara den första!


Nu ska jag luta mig tillbaka, natti natti ;>

Av Amanda Holmberg - 1 juli 2011 18:19

Hejsan!


Första juli och det är fredag! Har suttit ute på balkongen och jobbat idag och har inte tagit mig här ifrån ännu. Det må vara molnigt och mulet, men det är faktiskt varmt och skönt plus att det inte blåser något här uppe.


I´m a thinker - not x)

   


Ska jobba ikväll/inatt också, ska kolla om det är något liv på Kafelino eller om det är fredags mys som gäller för folket. Det är ju sommar och det brukar alltid vara festsugna på krogarna i Luleå. Som i onsdags då det var fullt håll igång både i Karlsvik på First Camps restaurang "By the River" och på BBB där jag drog min sista repa för natten!


Ska gå in nu och kolla vad sötisen har för sig, misstänker att jag kommer finna honom vid datorn ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards