chase your dreams

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Amanda Holmberg - 31 juli 2011 19:33

Hellu!


Har varit ganska fint väder idag, solen har värmt på lagomt mycket. Vi bar några lådor och saker mellan garaget och förrådet idag och insåg att jag behöver två extra lådor i mindre storlek för att det ska rymmas på bästa sätt. Det är väldigt klumpigt med säckar och ska därför försöka fixa nya lådor imorgon. 


Försökte ringa och kolla med pappa om de har några lösa lådor jag kan ta eller om jag måste packa om lite i förrådet på Bergnäset eller något liknande. Kunde dock inte nå honom. Får se om han ringer  upp senare.


   

Var förbi på konsum en sväng tidigare och köpte mig en cola! Var sugen på det, men kom att tänka på nu att jag hade kunnat köpa bär eller någon frukt och kanske kunnat göra paj när jag ändå var där. Hinner väll till Kvantum innan de stänger, men är inte riktigt pigg nog att röra mig det avståndet. Pratar alltså inte om lathet just nu utan rent hälsomässigt


Update:

Fick just veta att bilen är utanför och jag kan fara och handla med den. Nice! Pappa hörde av sig och det fanns 2 lådor - perfekt!


Off i go then ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards