chase your dreams

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

It happens!

Av Amanda Holmberg - 22 juli 2011 22:13

Hejsan svejsan!


Har haft en liten bloggpaus skulle man kunna kalla det, för det har inte varit händelselöst i två veckor utan jag har bara inte orkat uppdatera något på senaste tiden. Har man inte lust att skriva är det lika bra att låta bli!


Vad har hänt under de senaste två veckorna? Bland annat var vi på en liten fiskeresa där jag dock inte fiskade mer än en gång. Var mer intresserad av att fotografera saker och ting än att stå och lura på fiskar! Här är några bilder:


         


Tyckte det var trevligt där borta, var bl.a till en liten strand som var super fin och mysig. Det gjorde inget att vattnet var kallt, hade gärna velat fara dit igen, men det blev tyvärr inte av. Kanske man hinner besöka den någon annan gång under en solig dag för lite bättre bilder, man vet aldrig. Om jag ska dit igen någon gång vill jag nog helst fara bara jag och någon mer som känner mig väl, för då behöver man inte känna att man måste vara social hela tiden.


Sedan vi kom tillbaka har jag jobbat lite och ska iväg inatt för lite vimmel, se om det är något liv i Luleå en varm juli kväll som denna.


ONOFF har ju gått i konkurs och vi har varit där några gånger för att ta del av super rean som råder just nu. Det börjar vara väldigt tomt vid det här laget, folk tar saker av varandras korgar och det har faktiskt utbrutit bråk i andra delar av Sverige över någon vara!

Vi har inte haft några problem, Terence har köpt hur mycket roliga spel och grejer som helst. Kamera objetiv, xbox360, filmer, kablar, kontroller och mickar till singstar. Allt möjligt helt enkelt. Själv har jag införskaffat mig en extern hårddisk för alla bilder jag tar, lite rengöringssaker för kamera och annat, datorväskor, kameraväska och pokemon black till DS!


Behöver inte köpa något på väldigt länge igen nu, känner mig väldigt fattig efter att ha varit duktig och sparat några månader! Bara att börja om på sparandet, men det är på det viset ibland. Man måste ta sina chanser när de dyker upp!


Nu ska jag dock luta mig tillbaka en stund och titta på när Terence spelar lite innan jag måste börja tänka på att göa mig i ordning för stan.


Trevlig helg! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards