chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Gillar gratis!

Av Amanda Holmberg - 5 juli 2011 10:49

God morgon!


Har varit vaken hela natten och det börjar kännas, men jag tänker vara envis och hålla mig vaken tills ikväll. Vilket lär bli lite enklare nu när jag har Wow som kan hålla mig upptagen ett tag!


Minns ni förra inlägget om att jag inte känner att jag har ekonomi för det just nu? Saken är den att när jag loggade in på min blizzard hemsida erbjöds 7 dagar gratis speltid och jag tackar självklart inte nej till det! Kändes som att den lilla överaskningen kom helt perfekt eftersom jag inte kunde spela vidare på Rift och kände mig rastlös. Har inte direkt haft mycket annat att ockupera mig med just nu.

 

Ska fara hem imorgon och packa inför helgen. Måste hitta lite saker i allt övrigt packande som förmodligen pågår i Långnäs just nu. Ska ringa och kolla med min mor senare idag om saken, är nämligen inte säker på om hon jobbat och vill inte störa om hon behöver sova!


Nu ska jag göra en ny lista till imorgon, lättare att inte missa något! ;>

 
 
Mimmiiiss

Mimmiiiss

6 juli 2011 21:28

Besök och kommentera gärna min blogg sötiii! Puss

http://Mimmiiiss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards