chase your dreams

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 28 juni 2011 12:31

Hejsan!


Har inte särskilt mycket att skriva om egentligen, nu senaste dagarna har bara handlat om att städa, rensa och packa. Är faktiskt ganska roligt att gå igenom alla gamla prylar eftersom man hittar saker man glömt fanns och kommer ihåg minnen man inte visste man hade!


Har just tryckt i mig en ganska nyttig frukost som bestod av en minifruksallad jag gjorde för att det är väldigt varmt uppe i mitt rum där solen lyser in genom balkongendörren och fönstret. Vätska och vitaminer i ett, inte dåligt ändå!


Äkta sommar fruktsallad!

 

Ska fara till stan idag och sedan vidare till Munkeberg. Busstiderna är nu på sommarschema och det går mindre bussar än någonsin, men det går i alla fall en till stan vid 15.00 vilket är något senare än tidigare då senaste for 13.00 Skillnaden är att det bara går 3 bussar från Långnäs mot stan under hela dagen och något liknande tillbaka.


Ska dessutom köpa ett nytt simkort (till simhallen) hade jag tänkt, men vet inte om jag gör det idag eller kanske tar det imorgon istället. Havve vill bjuda oss till stranden på lunch och lite hangout efteråt. Jag jobbar mest troligen imorgon, ska få mer information om det senare idag innan jag kan bestämma mig för att spika några andra planer utöver.


Nu ska jag gå ner och skutta in i duschen en stund, ha en skön dag! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards